FAQ
Hieronder vind je de veelgestelde vragen van onze klanten. Als jouw vraag er niet tussen zit, stuur ons gerust een berichtje via de contactpagina.
Verzending & Levering
Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, krijg je automatisch een Track & Trace-code toegestuurd. Het kan tot ongeveer drie werkdagen duren voordat je deze code ontvangt. Vergeet niet om ook je spam map te controleren, omdat onze e-mails daar soms belanden. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat de Track & Trace-code bruikbaar is.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Om je bestelling te volgen, gebruik je het Track & Trace-link dat je via e-mail hebt ontvangen.
Wat is de levertijd en wat zijn de verzendkosten?
Wat is de levertijd en wat zijn de verzendkosten?
Door de drukte zijn onze levertijden momenteel helaas 7 tot 15 werkdagen. Wij hopen op je begrip. Om je een beetje tegemoet te komen rekenen wij geen verzendkosten en nemen wij deze helemaal voor eigen rekening.
Update: De meeste pakketjes komen weer wat sneller aan in Nederland! Normaal gesproken heb je binnen 10 werkdagen je pakketje binnen 🚚
Waar komt mijn pakketje vandaan en zijn er extra kosten?
Waar komt mijn pakketje vandaan en zijn er extra kosten?
DirectInOrde.nl werkt met externe leveranciers uit het buitenland zodat wij kosten op een voorraad kunnen besparen. Er zijn op deze manier GEEN extra/onvoorziene kosten aan verbonden voor de klant, los van de kosten van de aankoop zelf. Mocht er toch gevraagd worden naar een extra betaling voor ontvangst van het pakketje, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@directinorde.nl
Kortom: Geen extra kosten, dat hebben we allang voor je geregeld 😉
Hoe weet ik wanneer mijn pakketje aankomt?
Hoe weet ik wanneer mijn pakketje aankomt?
In de verzendingsmail staat het tracking nummer van onze buitenlandse leverancier, hier zal helaas geen aankomstdatum en tijd komen te staan. Binnen een week zal er echter onderaan de tracking pagina een lokaal tracking nummer komen te staan. Met dit tracking nummer kun je het pakketje lokaal volgen, ook zal bij dit tracking nummer een verwachte aankomstdatum en tijd staan.
Wat moet ik doen als de Track & Trace aangeeft dat het pakket afgeleverd is, maar ik niks ontvangen hebt?
Wat moet ik doen als de Track & Trace aangeeft dat het pakket afgeleverd is, maar ik niks ontvangen hebt?
Wij raden aan om eerst bij de buren te informeren of het pakket daar is afgeleverd. Is dat niet het geval neem dan contact op met het dichtstbijzijnde postkantoor/DHL-afleverpunt. Als het daar ook niet ligt neem dan contact op met de klantenservice via info@directinorde.nl . Wij zullen dan uitzoeken wat er precies met jouw pakketje aan de hand is.
Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?
Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?
Wij bieden gratis verzending aan in NL & BE voor alle bestellingen. Je pakketje wordt geleverd met PostNL, DHL of Bpost. 📦
Bestelling & Betaling
Welke betaalwijze worden geaccepteerd en zijn deze veilig?
Welke betaalwijze worden geaccepteerd en zijn deze veilig?
We accepteren betalingen via iDeal, Bankcontact en Cradicard. Als u niet zeker weet of uw betaalmethode is geaccepteerd, volgt u de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus in goede handen 😃
Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?
Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?
Als de bestelling is geplaatst ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin je orderbevestiging en de details van je bestelling. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je van ons ook nog een verzendingsmail met daarin de Track & Trace code om je pakketje te volgen 🚚
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Oh nee, dat is niet de bedoeling! Stuur even een mailtje naar info@directinorde.nl , dan gaan we het voor je regelen!
Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Nee, we sturen wel een orderbevestiging. Mocht je een zakelijke aankoop doen, dan kan de factuur altijd worden opgevraagd via info@directinorde.nl.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Je bestelnummer is een 4-cijferig nummer met een # ervoor. Je ontvangt deze in je bevestigingsmail. Mocht je hem nou niet ontvangen hebben stuur dan even een mailtje naar info@directinorde.nl 📥
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@directinorde.nl . Zet daarin even je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.
Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Nee, je hebt bij DirectInOrde.nl geen account nodig om te kunnen bestellen! 😁
Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel hebt ontvangen?
Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel hebt ontvangen?
Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@directinorde.nl . Zet daarin even je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en wat er precies is misgegaan 🤔
Wat moet ik doen als ik een defect artikel hebt ontvangen?
Wat moet ik doen als ik een defect artikel hebt ontvangen?
Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@directinorde.nl . Zet daarin even je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en wat er precies defect is. Voeg ook een duidelijk video bij waarop te zien is dat het artikel daadwerkelijk niet naar behoren werkt. Geef daarnaast ook aan of je een vervangend product wilt ontvangen of liever het aankoopbedrag terug wilt hebben.
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Indien je niet tevreden bent met je bestelling, gelieve ons te contacteren via info@directinorde.nl en een uitleg van het probleem te geven, inclusief een foto/video indien mogelijk. We zullen spoedig reageren en samen met jou naar een geschikte oplossing zoeken.
Zijn mijn betaal gegevens veilig?
Zijn mijn betaal gegevens veilig?
Je betaalgegevens worden overgedragen via een veilige SSL-verbinding en voldoen aan de meest recente veiligheidsnormen. Gedurende het hele proces is er geen enkel risico met betrekking tot de overdracht van je gegevens. We hechten de hoogste prioriteit aan jouw veiligheid!
Heb je nog steeds niet gevonden wat je zoekt? Heb je een vraag of suggestie? Fantastisch! Heb je al gekeken naar onze veelgestelde vragen? Daar vind je vaak al antwoorden op de meeste vragen, wat tijd kan besparen. Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen!
E-mail:info@directinorde.nl
Retourneren
Hoe Retourneer ik mijn artikel(en)?
Hoe Retourneer ik mijn artikel(en)?
Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via info@directinorde.nl . Zet daarin even je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze 🚚
Hoeveel kost het om mijn artikel(en) te retourneren?
Hoeveel kost het om mijn artikel(en) te retourneren?
Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn artikel(en)?
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn artikel(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren.
Je kan het artikel alleen retourneren als:
- De retourtermijn nog niet verstreken is
- Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
- Het product nog niet gebruikt is
Voor meer informatie over retourneren raadpleeg ons retourbeleid.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?
Je ontvangt een mail van ons zodra wij het retourpakket hebben ontvangen. Het terugbetaling proces zal op dat moment in gang worden gezet.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?
Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?
De terugbetaling van je geretourneerde bestelling kan je binnen enkele werkdagen op je rekening verwachten nadat wij de bevestigingsmail van de retourzending hebben verstuurd.
Contact
Hoe neem ik contact met jullie op?
Hoe neem ik contact met jullie op?
Je kan contact met ons opnemen via de contactpagina. Je hoeft alleen maar het formulier in te vullen en wachten op een reactie.😃
Hoelang duurt het voordat ik een antwoord kan verwachten?
Hoelang duurt het voordat ik een antwoord kan verwachten?
Wij proberen zo snel mogelijk alle mails te beantwoorden en reageren vaak binnen 1 dag.
Houd er alleen rekening mee dat het momenteel enorm druk is bij ons, wat kan resulteren in een vertraagde reactie. Wij hopen op je begrip.